Belgyógyászat

A belgyógyászat az egyik legátfogóbb területe az orvostudománynak, hiszen a belső szerveink betegségei szerteágazó tünetekben jelentkezhetnek. Egyes kezdetben nem belgyógyászati betegségnek imponáló tünetek (pl. bőrgyógyászati, idegrendszeri panaszok) mögött is belszervi kórképek húzódhatnak meg.

A belgyógyászat kisebb szakterületeinek (pl. diabetológia, nephrológia, gasztroenterológia, infektológia, hypertonologia) átfogó szemlélete szükséges ahhoz, hogy egy betegséget komplexen kezelni tudjunk. Belgyógyász szakorvosunk a legmodernebb szakmai ismeretek birtokában, több szakterületen is képesítéssel rendelkezik, a pácienseket holisztikusan, emberközpontúan vizsgálva, kezelve.

A belszervi kórképeknél elengedhetetlenül fontos a korai diagnózis, hiszen így előzhető meg súlyos, akár életveszélyes szövődmények kialakulása. Rendelésünkön épp ezért nemcsak a diagnosztikára és kezelésre, hanem a megelőzésre is igen nagy hangsúlyt fektetünk.

Átfogó fizikális vizsgálat, komplex labor- és képalkotó csomagok állnak rendelkezésre ahhoz, hogy várakozás nélkül, a tünetek kezdetén kizárjuk vagy felismerjük az egyes betegségeket és szükség esetén elindítsuk a terápiát, gondozásba vegyük a beteget.

Belgyógyászati rendelésünk holisztikus munkáját biztosítja az UH és a laborháttér. Egészségközpontunkban nemcsak gyógyszeres terápiákat ajánlhat az orvos, hanem más orvosainkkal együttműködve olyan életmódváltó programot állítunk össze Önnek, melyet kifejezetten életritmusához, munkájához, igényeihez igazítunk a legfrissebb szakmai irányelvek maximális figyelembevételével.

Mikor keresse fel belgyógyászati rendelésünket?

Szűrés céljából
 Étvágytalanság, fogyás
 Hasi panaszok
 Székrekedés, hasmenés, széklethabitus változás